Összes oldalmegjelenítés

2016. március 7., hétfő

Olaszos csirkemell fehérje napra

Abszolút gyorsan elkészíthető ebéd/ vacsora. 



Hozzávalók: 3 fő részére

  • 3 db fél csirkemell
  • 3 szelet bacon
  • 5 dkg mozzarella
  • 3 aszalt paradicsom
  • bors
  • 1 ek olívaolaj a sütéshez
  • 10 dkg koktélparadicsom


Szószok:
Piros:

  • 1 sült kápia paprika
  • 2 aszalt paradicsom
  • 1 ek olívaolaj (a paradicsom fűszeres olajából)


Fehér:

  • 1 főtt paszternák (húslevesből)
  • 5 dkg vaj


Zöld:

  • kész bolti pesto


Elkészítése:
A csirkemellet sóztam, borsoztam. Kb. ujjnyi távolságban bemetszettem, de úgy, hogy az alja összetartsa a húst. Ezekbe a résekbe tűztem be a bacon, mozzarella és aszalt paradicsom darabokat.
Egy tapadásmentes serpenyőben felforrósítottam egy kanál olajat és a három megspékelt csirkemellet mindkét oldalán kb. 4-4 percig sütöttem. Együtt vele sütöttem a koktélparadicsomokat is.
A szószokhoz valókat késes aprítóban pürésítettem .
Aki jól viselkedett és nem diétázik, kapott még mellé héjában főtt krumplit vajon megsütve.



Sőt, mint jól látható egy kis extra tálalás, sült sajton tálaltam a csirkehúst, ami nagyon könnyen elkészíthető. Némi sajtot (zsírosat) lereszeltem és a mikró tányérján egyenletesen elterítettem, majd másfél percig sütöttem. Még forrón levettem a tálról és ráborítottam egy tálra, ami le volt fordítva. Rálapogattam a sajtot, ami hamar kihűlt és megtartotta a formáját. :-)

Nincsenek megjegyzések: