Összes oldalmegjelenítés

2013. február 5., kedd

Csirkés taco

 A Super Bowl-ra való készülődés közben nem sok időm volt a főzésre, ezért egy viszonylag gyorsan elkészíthető taco-t tálaltam a családnak.





A tortillát az Ázsiában vásároltam hozzá. Készítettem egy joghurtos rózsaborsos mártogatóst


de  hogy lehessen választani, csináltam egy paradicsomos salsát

 A tortillára először a vegyes zöldség alapot fektettem le, amiben volt vékonyra szeletelt kápia paprika, uborka, jégsaláta.répa, paradicsom.


Erre pakoltam fel a kukoricapehely bundában sütött és aztán felszeletelt csirkemellfilét.

Erre jöttek a szószok. Feltekertem és már csak a mértéktelen falatozás volt hátra.


Családom igen meg volt elégedve evvel az egyszerű ebéddel, de elzárkóztak a nyilvánosság elől. 




 

Nincsenek megjegyzések: