Összes oldalmegjelenítés

2015. december 6., vasárnap

Csirkepaprikás

Tegnap reggel a "Restaurant" műsort nézve láttam, most már második ízben az Alabárdos átterem séfje által  bemutatott magyaros ételt. Megjött hozzá a kedvem, hát nekiláttam. 



Hozzávalók:
  • 4 db egész kisebb csirkecomb
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 ek kacsazsír
  • 1 tk fokhagymakrém
  • 1 tk paprikakrém
  • bors
  • 2 közepes db tv-paprika
  • 2 közepes db paradicsom
  • 1 teáskanál fűszerpaprika

Elkészítése: 

Az egész csirkecombokat kicsontoztam. A comb belsejét bekentem fokhagyma -és paprikakrémmel, borsoztam, feltekertem, megkötöztem, hogy henger alakú maradjon. A paradicsomokat egy pillanatra lobogó vízbe tettem, majd pedig hidegbe és lehúztam a héjukat. Egy kanál kacsazsíron megpirítottam a felaprított vöröshagymát. Mikor szalma-sárgás színe kezdett lenni, hozzáadtam a fűszerpaprikát és a feldarabolt, hámozott paradicsomot és paprikát, majd rátettem a feltekert csirkecombokat. Felengedtem csirke alaplével , és kis lángon fedő alatt fél órán át pároltam. Mikor megpuhultak, kiemeltem őket és a szaftot botmixerrel összetörtem.  Egy kanál kacsazsírt hevítettem egy serpenyőben és a csirkecombok minden oldalát megpirította benne.

A műsorban ezt a fogást egy omlettbe tekert salátával kínálták, amit régebben már elkészítettem (http://www.nosalty.hu/recept/omlettbe-toltott-salata), mert nagyon tetszett az ötlet, de most nokedlit tálaltam mellé.
Nem akarom fényezni magam, de szenzációsan finom lett. Most itt punnyadok és csak pihegek...

Nincsenek megjegyzések: