Összes oldalmegjelenítés

2013. január 27., vasárnap

Paradicsomos marhahúsgolyók borsos papardellével

Most is azt néztem, mi van itthon, mihez nyúlhatok, miből készíthetek minél olcsóbban és gyorsabban ebédet, Ez lett ám a finom falat. A mélyhűtőben ült egy tálca félretett marhahúsgolyó, a Gorgon Ramsay által leírtakból. Az ő tanácsára rögtön két adagot készítettem, így tudtam mihez nyúlni. Paradicsom minden formájában mindig van otthon. Aztán elkészítettem a régen tervezett borsos papardellét. 
Már forrt is a víz a tésztafőzéshez, rotyogott a paradicsomszósz, készült az ebéd.

Paradicsomszósz hozzávalói:
  • 1 nagy fej vöröshagyma apróra vágva
  • 1 ek olívaolaj
  • 400 g darabolt paradicsom konzerv
  • 500 ml sűrű paradicsomszósz
  • nagy marék bazsalikom felaprítva
  • 1 nagy gerezd fokhagyma
  • 50 dkg marhahúsgolyó 
  • 1 nagy csipet só
  • 1 ek barna cukor
  • néhány tekerés bors
Elkészítése:

A hagymát a forró olajon megpirítottam, beleültettem a húsgolyókat és világos barnára sütöttem minden oldalukat. Közben a felszeletelt fokhagyma is a serpenyőben landolt, amit követett a paradicsom konzerv és a szósz, a felaprított bazsalikom, kevés só, egy kanál cukor és némi bors. Mindezt kis lángon forraltam 12-15 percet fedő alatt. Közben kifőtt a tészta is és máris tálalhattam. Nagyon ízletes volt a borsos papardellével ez az olasz szósz. Egyáltalán nem volt erős, csak ízes. Egy gyors és finom ebéd.


Nincsenek megjegyzések: