Összes oldalmegjelenítés

2013. november 1., péntek

Padlizsánkrém

Gyönyörű friss padlizsánokat vettem és készítettem belőle finom padlizsánkrémet és ajvárt is.


Hozzávalók: 

  • 40 dkg padlizsán 
  • 1 szál újhagyma
  • 1-2  gerezd fokhagyma
  • 1 csapott kk só
  • 1 csapott kk bors
  • 1 kk mustár
  • 1 tk méz
  • 0,5 dl olívaolaj


Elkészítése:

A padlizsánokat ketté vágtam. Vágott felükkel lefele fordítva grillrácsra tettem és 200 fokos sütőben hőlégkeverésen fél óra alatt megsütöttem. Kivéve tálba tettem őket, amit lefóliáztam 10 percre, így könnyen lehúzható volt a héjuk. Ekkor már csak annyi feladatom volt, hogy mindent aprítógépbe dobáltam és pürésítettem, de kicsit darabosra. Készíthettem volna többet, mert csak úgy kopaszon elkezdtem enni, de egy idő után a férjem kiszedte a kezemből, hogy neki semmi sem marad és gyorsan befalta. A tanulság az, hogy legközelebb legalább tripla adagnak kell elkészülnie.


Nincsenek megjegyzések: