Összes oldalmegjelenítés

2012. október 13., szombat

Fahéjas kuglóf reggelire

Ma reggelre szerettem volna valamilyen friss tésztával kedveskedni családomnak. A legkedveltebb elfoglaltságom a kel tészta sütése. Sokáig törtem a fejem, mi is legyen az. Kenyeret mindig mást sütök, hogy véletlenül se unják meg, de most mást szerettem volna. Kuglóf - villant be,- az már nagyon régen volt. Persze az is sürgette a sütemény elkészülését, hogy tegnap egy helyre kis kuglófsütőt vettem a Lidlben. 
Amíg a reggeli kávémat kortyolgattam, már össze is készítettem a tésztához szükséges alapanyagokat. Bedobáltam mindent a dagasztógépbe, néhány perc alatt összedagasztattam vele, és már kelt is. Egy óra múlva kinyújtottam, megszórtam cukorral és jó sok fahéjjal, feltekertem, bekanyarítottam az új kuglófsütőmbe és mért sült is. Háromnegyed óra múlva így tálaltam az akkor ébredő fiamnak: 


Még repetát is kért belőle. Aki ismer, tudja, mit kínlódók, hogy valami ételt beletöltsek a kis pocakjába. Nagyon válogatós, kényes darab. Így kezdődött a receptírásom a NoSaltyn. Egy év alatt 500 receptet feltettem. Ebből is látható mi mindent megtennék, hogy rendesen tápláljam a kisgyermeket. Aki már nem kisgyermek, hanem egy lakli kamasz, aki sokszor húzza az orrát, hogy már megint mit akarok megetetni vele. Ha rajta múlna, állandóan rántott húst és pizzát ennénk, ami nagyon jó, de mindig azt enni nem lehet. Ezek után még elsétáltunk az Indigoba és két vegyes tálat is felfaltunk. Isteni volt minden, de ma már nem tudok ételre nézni. Lehet, hogy falánk vagyok? Talán egy kicsit...

Nincsenek megjegyzések: