Összes oldalmegjelenítés

2012. október 13., szombat

Pecsenye kacsamájas - gyümölcsös saslik


Elővettem néhány pecsenye kacsamájat a hűtőből és törtem a fejem, mit készítsek belőle. Mivel a piacon,- talán utoljára,- gyönyörű szilvát kaptam és készítettem egy finom szilva chutney-t,  

gondoltam remek kísérője lesz egy gyümölcsös-májas sasliknak. Nem volt vele sok gondom. A májat felkockáztam 3x3 cm-es darabokra, enyhén megsóztam, jól  megborsoztam, szórtam rá egy kis majoránnát, betekertem vékonyra szelt bacon szalonnába és ugyanakkora alma kockákkal és negyedelt szilvával váltakozva nyársra húztam. A nyársakat tepsi fölé fektettem, letakartam fóliával és 180 fokos sütőben 12-13 percet pároltam, aztán grill alatt 4 perc alatt mindkét oldalát megsütöttem. Egy másik tepsiben mellé dobtam hasábokra vágott, sózott, borsozott nyers krumplit 2 ek olajon. Alufólia alatt 20 percig pároltam, majd 10 perc alatt pirosra sütöttem.


Hozzávalók 3 személyre:

4-5 pecsenye kacsamáj
2 közepes alma
5-6 nagy szem szilva negyedekre vágva
10 dkg bacon szalonna
só, bors, majoránna


Nincsenek megjegyzések: