Összes oldalmegjelenítés

2012. október 6., szombat

Színes tészták tarkán

Tésztaszínezős történetem ott folytatódik, hogy készítettem hét féle színű tésztát, amivel eljátszottam kicsit. Csíkoztam, tarkítottam pöndörítettem, hajlítottam, amilyen hangulatom éppen jött. 
Így néztek ki:



















El is ment vele gyakorlatilag az egész napom. Alig álltam a lábamon, a derekam fájt, egy szobát beterítettem tésztával és közben nagyon boldog voltam. Játszottam kicsit. 
Egyszer már megtalált ez a hangulat, amikor  például ilyen kedvem volt, és a negatívja így sikerült.
Az a lényeg, hogy imádok tésztát készíteni, babrálni, kísérletezni vele, játszani...

1 megjegyzés:

Marta írta...

A levél kifejezetten művészi!!! Csodás tészták, gratulálok a kreativitásodhoz Évi! Az információk pedig nagyon hasznosak, köszönöm, Márta :)