Összes oldalmegjelenítés

2012. november 21., szerda

Babpaté sült babból

Ezt a remek receptet a Nosalty-ra egy kedves szakácstársam, Diavega tette fel, akinek rengeteg egyszerű, ám nagyszerű receptje található az oldalon. Amint megláttam, azonnal tudtam, hamarosan nálunk is ez lesz a vacsi. Nem is vártam sokáig. Nincs miért, hiszen 5 perc alatt elkészíthető ételről van szó. Segítségemre volt az, hogy Jucika barátném  megajándékozott egy üveg eredeti kalocsai paprikával, sőt, ma kaptam tőle egy gyönyörű fej bátyai fokhagymát. A recepten kicsit változtattam, de szinte csak a babon (én sült fehér babból készítettem, Dia pedig vörös babból).

Hozzávalók:

  • 1 doboz angol sült bab konzerv
  • 1 nagyobb fej paradicsom kimagozva, héja lehúzva / vagy paradicsomlé
  • 1 ek kacsazsír
  • 1 duci gerezd fokhagyma (akár több is, vérmérséklet szerint)
  • 1 kk himalája só
  • 4-5 ág friss kakukkfű
  • 1 kk kalocsai paprika
  • néhány tekerés bors


Mindent egy késes darálóba tettem, összedaráltam és grillen pirított zöldfűszeres bagettel tálaltam. Fantasztikusan finom, illatos étel, mely percek alatt elkészíthető.


Nincsenek megjegyzések: