Összes oldalmegjelenítés

2012. november 30., péntek

Magos sörkorcsolya

Kívántam egy kis rágcsálnivalót, de nem édeset, mert azt már ettünk a napokban eleget. Legyen hát sós. Annyit adtam az egészségnek, hogy magokat tettem bele.

Hozzávalók:
20 dkg  finomliszt
15 dkg tönköly rétesliszt
8 dkg vaj
2 ek tejföl
1,5 dl sör (nekem citromos volt)
0,5 dl olaj
10 dkg fehér szezámmag
3 ek fekete szezámmag
10 dkg mogyoró durvára darálva
1 tk sütőpor
1 kk szódabikarbóna

Elkészítés:
Az alapanyagokat dagasztógépben 2 perc alatt összegyúrtam, kinyújtottam fél cm vékonyra, rombusz alakúra vágtam, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem (2 nagy gáztepsi lett). Tetejét megkentem joghurttal (de lehet tejföllel, tojással, amit szeretsz). 170 fokra előmelegített sütőben hőlégkeverésen 18-20 perc alatt arany-barnára sütöttem. Ebédig pont befaltuk a felét.


Nincsenek megjegyzések: