Összes oldalmegjelenítés

2012. december 24., hétfő

Csípős narancsos csirke

Ez az étel lustaságom története. Már annyira ledöntött a lábamról az influenza, hogy alig támolyogtam, így csak valami villámgyorsan elkészíthetőt szerettem volna főzni. Gyorsnak valóban gyors volt, de az eredeti receptet kicsit feltuningolva isteni indiai hangulatú húsétel kerekedett belőle.


Hozzávalók:

  • 50 dkg csirkemellfilé
  • 30 dkg sárgarépa
  • 1 ek méz
  • 1 narancs leve
  • 2 ek olaj
  • 1 kk fahéj
  • 1 tk őrölt koriander
  • 1 kk őrölt kardamom
  • 1 tk rogan josh fűszerkeverék
  • 1 csomag Knorr Mexikói chilis bab alap
  • 2-3 dl víz
  • bors
  • tetejére koriander levél
  • köretnek főtt pennét tálaltam


Elkészítése:

Forró olajon a csíkokra vágott csirkemellet átforgattam fehéredésig, sóztam, borsoztam, majd kiszedtem egy tálba. A helyére érkezett a finomra reszelt répa, méz és narancslé, amit néhány perc alatt megfőztem, botmixerrel összetörtem és már jöhetett is vissza bele a hús, majd a Knorr alap, a fűszerek némi vízzel felhígítva. 7-8 perc alatt készre főztem. Ez idő alatt pont megfőtt a  tészta, amit leöblítettem, lecsepegtettem és megpermeteztem kevés olajjal és már tálaltam is.  Nem vagyok híve a kész alapoknak. Ez is csak régről maradva bujkált a szekrényemben, de most éppen jókor jött. 

Nincsenek megjegyzések: