Összes oldalmegjelenítés

2012. december 4., kedd

Füstölt paprikás chilis tészta

Régen készítettem már itthon tésztát, itt volt az ideje. Korán reggel kipattantam az ágyból és nekiláttam. Jó kis Bosch dagasztómba bedobtam: 
  • 3 tojást
  • 20 dkg durum simalisztet
  • 10 dkg durum tésztalisztet
  • 1 púpos tk spanyos füstölt paprikát
  • 1 kk chilipelyhet
  • 1 kk sót

Az aranyos pillanatok alatt összegyúrta, folpackban a hűtőbe tettem és visszabújtam kávézni és megnézni, hogy veri meg a Redskins a Giants-et. R. Griffin III nagyot alakított kezdő QB-ként.
A meccs végén visszaszaladtam a konyhába és vadul elkezdtem kinyújtani a tésztát. Így reggel, munka előtt azért ez derék vállalkozás volt, tekintve, hogy még szerettem volna főzni valamilyen húst a tészta mellé, ami illik hozzá, de nekem fél 8-kor már a munkában kell jeleskednem.
Ezért egyre sebesebben nyújtottam, a tészta meg egyre több lett.




Míg felszabtam a kis gépemmel, már forrt a víz, hogy belé vethessem őket. Így is tettem és már két perc múlva nyaláboltam is ki a forró vízből. Meglocsoltam egy kevés kukoricacsíra olajjal és ennyi.





A kép nem lett szép, de a tészta annál inkább. Finom volt. Sem a chili, sem a füstölt paprika nem volt tolakodó, de érezhetőek voltak.  Mellé tejszínes-baconös csirkemellet készítettem. Így indult a nap. Ez után már csak jó lehet.
A vége ez lett:


 

Nincsenek megjegyzések: