Összes oldalmegjelenítés

2013. január 19., szombat

Citromos sült csirkeszárnyak

Most jött el az ideje a csirkeszárnyaknak, mert a férjem ügyel. Ő ugyanis meg nem enné semmi pénzért. A fiam szereti a csirkeszárnyakat, én pedig mindenevő vagyok. Így ma emellett döntöttem.

Hozzávalók:
  • 70 dkg két ízes csirkeszárny
  • bors
  • 2 ek olaj
Páchoz:
  • 1 citrom leve és reszelt héja
  • 1 ek méz
  • 1 diónyi reszelt gyömbér
  • 2 nagy reszelt fokhagymagerezd
Elkészítése:

A csirkeszárnyakat sóztam, borsoztam és betettem a hűtőbe  2-3 órára a fenti pácba. Egyszer meg is forgattam benne. Mikor közelgett az ebéd ideje, a szárnyakat teflon tepsibe tettem, rálocsoltam a maradék pácot és 2 kanál olajat. Lefóliáztam, és a sütőbe toltam, amit 150 fokra állítottam hőlégkeverésen. Aztán elmentem egyéb dolgaimat intézni. Eltelt jó fél óra, mire eszembe jutott, hogy a hús a sütőben van. Ekkorra már olyan puha volt, hogy alig tudtam hozzányúlni, nehogy szétessen. Levettem a fóliát és 10 perc alatt szép pirosra sütöttem.






Köretnek majonézes krumplit adtam mellé, ami nagyon jól illett a citromos csirkéhez.
Fiam kijött a konyhába és csak annyit kérdezett: - "Ja ez nem az?  Még olyat se csináltál?  Mit mondjak, úgy éreztem magam, mint akit a földbe döngöltek. Aztán csak leültünk ebédelni. Evett belőle, de láttam, hogy ez inkább az én ízlésemnek való étel. Úgyhogy készítettem neki egy újabb szendvicset és elengedtem tanulni.

Nincsenek megjegyzések: