Összes oldalmegjelenítés

2013. január 27., vasárnap

Narancsos mascarponés reggeli

Nem akartam reggelire semmit, de bementem korán a fiam szobájába és meglepetten tapasztaltam, hogy nem ette meg az évek óta mindennapi reggelijét, a mézzel leöntött fahéjas Cini minit. Majd megütött a guta. Ahhoz ez elég drága, hogy csak úgy kidobjuk, de nem kívántam egy tömény szénhidrát bombát megenni. Szétnéztem a hűtőben és máris összeállt a kép. Találtam egy héjától megfosztott narancsot, kandírozott narancsszeleteket és egy doboz mascarponét is.Na akkor használjuk el a maradékokat. 

Reggeli hozzávalói:
  • 1 nagy narancs leve
  • 10 dkg mascarpone
  • 1 tk fruktóz
  • 1 müzlis tálnyi mézzel lecsorgatott fahéjas gabonafalat
  • 2 szelet kandírozott narancs
Elkészítése:

A pohár aljára eltördelünk egy kevés mézes gabonafalatot, ráhalmozzuk a narancslével és fruktózzal kikevert mascarponét, majd újabb réteg gabonafalat és felaprított kandírozott narancs jön. Esetleg ha van reszelhetünk rá kevés étcsokoládét is.
Ezek után még meg sem szidhatom a gyereket.


Nincsenek megjegyzések: