Összes oldalmegjelenítés

2013. január 25., péntek

Mi ez, alma, körte, krumpli?

Tegnapreggel láttam a tévében ezt a köretet készíteni egy TV-s szakácstól. Nem haboztam, neki láttam, ezt ebédeltük. Nem sok mindenre van hozzá szükség, olcsó és igazán különleges. Látványra mindenképpen. Kívül ropogós, belül puha, ízletes.


Hozzávalók: 4 főre
  • 50 dkg krumpli sós vízben megfőzve, megpucolva, lereszelve
  • 10 dkg kukoricadara
  • 2 ek felaprított petrezselyemzöld
  • 2 ek felaprított bazsalikomlevél
  • olaj a sütéshez
  • néhány citromfű levél és bazsalikomlevél díszíteni


Elkészítése:

Igen egyszerű volt. A lereszelt, vagy összenyomott főtt  burgonyát összegyúrtam a kukoricadarával. A kapott masszából maroknyi darabokat téptem és megformáltam, gyúrtam alma és körte formájúra., végüket benyomtam, ahol a szára és a csumája van. A "gyümölcsöket" 170 fokos olajban arany-barnára sütöttem, leitattam az olajat konyhai törlőkendővel, tálra raktam és a szár helyén apróbb leveleket tűztem bele. 
Isteni gluténmentes körete volt egy finom, omlós sült csirkének.

Nincsenek megjegyzések: