Összes oldalmegjelenítés

2013. május 26., vasárnap

Karibi grillcsirke

Már napok óta motoszkált a fejemben a gondolat egy kis grillcsirkére, ezért elmentem a piaci csirkéshez, ahol ilyen helyes kis pipiket lehet venni és magammal vittem egyet. Aztán gondoltam egyet és vettem hozzá ananászt, mangót. Narancs, lime volt otthon. 


Hozzávalók:
A páchoz:
  • 1 kk fahéj
  • 1 kk szegfűszeg
  • 1 kk szerecsendió
  • 1 kk tarka bors
  • 1/2 kk chili
  • 1 lime leve és reszelt héja
  • 1 dl olívaolaj
  • 1 ek Worchestershire szsósz
  • 1 tk himalája só
  • 1 ek szójaszósz 

Gyümölcs köret:
  • 1 ek olaj
  • 1 ek vaj
  • 1/2 ananász hosszában szeletelve
  • 1 nagy mangó szeletelve
  • 1 narancs szeletelve 
  • 1 lime szeletelve
  • 1 ek méz
  • 1 ek édes chiliszósz
  • 1 dl kókuszlikőr

Elkészítése.

A pácot összekevertem egy tálba és fél napra a csirkét beletettem. Néhány óránként megfordítottam, hogy mindenütt egyenletesen érjék a fűszerek.
Másnap feltűztem a kis forgó grill sütőmre és egy órán keresztül sütöttem.


A gyümölcsöket felszeleteltem. Egy-egy kanál olaj - vaj keverékén átforgattam őket (először a mangót és ananászt, majd 2 perc múlva  a citrusokat), rácsurgattam a mézet,  fűszereztem, leöntöttem a likőrrel és 4-5 percig fedő alatt pároltam. Ezzel el is készült. Ínycsiklandó, illatos ebédünk kerekedett belőle.

Nincsenek megjegyzések: