Összes oldalmegjelenítés

2013. június 5., szerda

Mangós csirke


Hozzávalók: 
  • 1 egész csirkemellfilé (60 dkg)
  • 1 nagy érett mangó
  • 1 narancs kifacsart leve
  • 1 közepes lila hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 ek narancsos peri-peri olaj
  • 1 ek édes chili szósz
  • 1 ek Worchestershire szósz
  • 1 ek világos szójaszósz
  • 1 tk só
  • 1 kk frissen őrölt bors

Elkészítése:

A csirkemellet ceruzányi csíkokra felvágtam. A mangót megpucoltam és hasonló méretűre szabtam. Az olajon megpirítottam a lila hagymát, majd rádobtam a csirke csíkokat és a felszeletelt fokhagymát. Sóztam, borsoztam, fehéredésig sütöttem. Rácsavartam a narancs levét, hozzá tettem a többi fűszert és a felkockázott mangóhúst. Lefedve negyed óráig főztem közepes tűzön. 
Vadrizses jázmin rizst tálaltam hozzá. Megszórtam korianderzölddel.

Nincsenek megjegyzések: