Összes oldalmegjelenítés

2013. november 10., vasárnap

Bruscetta reggelire

Miután alaposan bevásároltam, és elkészült guacamole  is, készítettem tegnapi bagettból néhány bruscettát. Tudtam, hogy fiam hálás közönség lesz. Ferdén felszeltem a bagettet, megpirítottam és kétféle feltétet tettem rá. 


Hozzávalók: 
1. 

  • guacamole
  • chili
  • korianderlevél


2.

  • 1 nagyobb paradicsom
  • bors
  • kisebb bazsalikomlevelek


Elkészítése:

A guacamolét a pirítósra halmoztam, megszórtam egy kis aprított chilivel és tettem rá (igaz a fagyasztóból) egy kis korianderlevelet.
A paradicsomot megmostam, szárazra töröltem, ketté vágtam, a magjait kikanalaztam, a héját egy éles késsel levágtam, a húsát pedig felkockáztam. Megsóztam, borsoztam és a kenyérre púpoztam. Bazsalikomlevelekkel szórtam meg. Ha nem randizunk aznap, akkor akár apróra vágott fokhagymát is el tudok képzelni hozzá. 

Az én kis éhes madaram úgy eltüntette, mintha soha sem lett volna.

Nincsenek megjegyzések: