Összes oldalmegjelenítés

2013. november 29., péntek

Sült nyúlgerinc rozmaringos babbal

Ezt az ételt direkt a fiamnak készítettem, mert a férjem ugyan meg nem eszi, tekintettel arra, mennyire cuki . Ez is egy roppant gyorsan elkészíthető étel, ha van otthon babkonzervünk. Nekem ugyan nem volt fehér, csak fejtett babom, de az is megtette. 

Hozzávalók:
Rozmaringos bab:
  • 45 dkg fejtett bab
  • 2 szál halványító zellerszár
  • 1 közepes vöröshagyma
  • 5 dl csirke alaplé
  • bors
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 ek olaj
  • 1 szál rozmaring

Nyúl:
  • 2 kicsontozott nyúlgerinc
  • bors
  • 10 dkg bacon szalonna

Elkészítése: 
Nyúl:
Egy serpenyőben egy kanál olajat felhevítettem, a baconbe tekert nyulat erős tűzön minden oldalán megkapattam, majd a 200 fokosra előmelegített sütőbe tettem hőlégkeverésen, és 8 perc alatt készre sütöttem.

Rozmaringos bab:
A babot feltettem annyi vízben főni, ami ellepi. Amikor felforrt a víz, leöntöttem róla, és feltöltöttem a helyét  csirkealaplével. Hozzáadtam a fokhagymát, hagymát, halványító zellert. Megborsoztam (ha valaki sósabban szereti, még adhat hozzá plusz sót). Ha elfogy a lé, pótolhatjuk csirkealaplével vagy vízzel. Amikor félig megpuhult a bab, hozzáadtam a rozmaring ágat is. Mikor a bab teljesen megpuhult, kivettem belőle a rozmaring ágat és a megfőtt zöldségeket. A zöldségeket turmixgépben pürésítettem, és ezzel sűrítettem be a bab levét.

Nincsenek megjegyzések: