Összes oldalmegjelenítés

2014. január 7., kedd

Kecskesajtos gombával töltött csirkecomb

Mit főzzek?-az állandó kérdés. Fiam rántott húst rendelt, én gombát szerettem volna, így még megpatkoltam egy finom fokhagymás kecskesajttal. 


Hozzávalók:

  • 3 db bőr nélküli filézett teljes csirkecomb
  • 3 db közepes csiperkegomba
  • 5 dkg kecskesajt
  • pár szál petrezselyemlevél
  • frissen őrölt bors

Panírozáshoz és sütéshez:

  • liszt
  • tojás
  • zsemlemorzsa
  • 3 tk vaj


Elkészítése:

A gombát ecsettel letakarítottam, tönkjét kitörtem, belsejét borsoztam, teletöltöttem kecskesajttal és 1-2 petrezselyemlevelet nyomkodtam bele. 


A csirkecombot enyhén megsóztam, beleburkoltam a gombát és felül összetűztem fogvájóval, majd bepaníroztam. 


Tetejére kisebb darab vajat tettem, és a 160 fokra előmelegített sütőben aranybarnára sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: