Összes oldalmegjelenítés

2014. január 14., kedd

Narancsos-mustáros csirke házi narancsos papardellével

Mindennek a kezdete, hogy vettem egy vödör narancsot. Minden üzlet azt árulja. Készítettem narancslikőrtnarancslekvárt, és narancsos papardellét is. Mellé pedig narancsos mustáros csirkét sütöttem.


Hozzávalók 
A csirke:

  • 75 dkg csirkemell filé (3 db fél csirkemell)

Pácoláshoz:

  • 1-2  ek olaj
  • 1 narancs leve és reszelt héja
  • 1 ek magos dijoni mustár
  • bors


Sütéshez:


Elkészítése:

A narancs sárga héját lereszeltem, levét kicsavartam. Elkevertem kevés olajjal és egy kanál mustárral és 3-4 órára bepácoltam vele a csirkemellet.
Ezután kiemeltem a húst a pácból, kicsit megsóztam, megszórtam kevés fűszerkeverékkel és egy teflon serpenyőben mindkét oldalát erős tűzön 2-3 perc alatt megpirítottam. Ekkor nyakon öntöttem a páclével és a 200 fokra előmelegített sütőbe tettem kb. 15 perc alatt megsütöttem. Ez idő alatt a páclé besürüsödött, így szószként tálalhattam a hús mellé.
Nem igényel sem túl sok alapanyagot (az arab fűszer akár el is hagyható), sem nagy főzési tudományt. Ráadásul nagyon gyorsan elkészíthető fogás.

Nincsenek megjegyzések: