Összes oldalmegjelenítés

2014. február 2., vasárnap

Almás -sajtos csirkemell sült burgonyával

Nagyon gyors ebédet kellett összeütnöm, mert délelőtt a kondi-teremben erősítettük a testünket családilag, majd hazarogyadoztunk éhesen, kimerülten. Este pedig jönnek a fiam barátai, akiket meg kell etessek valamivel, mivel itt lesz a XLVIII. Super Bowl meccsnézés - szurkolás.
Ezért pillanatok alatt összedobtam az ebédet.


Hozzávalók: 3 főre

  • 60 dkg csirkemell filé
  • 2 ek olaj
  • frissen őrölt bors ízlés szerint
  • 6 kk dijoni magos mustár
  • 1 nagyobb granny smith alma
  • 6 dkg parmezán

A sült burgonyához:

  • 3 nagy burgonya
  • 2 ek olaj
  • frissen őrölt bors ízlés szerint
  • 1 tk őrölt koriandermag
  • 2 ek dijoni magos mustár
  • 1 citrom reszelt héja

Elkészítése:

A burgonyát meghámoztam, cikkekre vágtam. Kevés olajjal megspricceltem (erre a célra egy virág permetezőt használok - szegény ember nem olaj spray-vel dolgozik). Megszórtam sóval, borssal, korianderrel és rászórtam  a mustárt. Ráreszeltem a citrom héját és jól összemasszíroztam az egészet. Fóliával lefedve a 200 fokos sütőbe tettem légkeverésen.
Ezt követte a csirke előkészítése. Egy-egy fél mellet 3 szeletre vágtam, úgy 1 cm vastagra. Ezt is lespricceltem olajjal. Úgy, mint a krumplit sóztam, borsoztam, kávéskanálnyi mustárt kentem minden szelet egyik oldalára, majd lefedtem a kimagozott, elszeletelt almával. Annak a tetejére frissen reszelt parmezán került, valamit fólia és követte a krumplit a sütőbe. A kettő közt eltelt 10 perc, ennyivel több kellett a krumpli sütéséhez. 20 perc után levettem a fóliákat és néhány perc alatt pirosra sütöttem az árut.
Családom türelmetlenül várta már, hogy megehesse, mert bizony elégettünk jó néhány kalóriát, amit így pótolhattunk. 




Nincsenek megjegyzések: