Összes oldalmegjelenítés

2014. február 1., szombat

Csirke pakora

Annyira belejöttem a zöldséges változatnál és olyan finomnak találtam, hogy muszáj volt csirkével is kipróbálnom. 


Hozzávalók:
Tészta:
  • 10 dkg szójaliszt
  • 10 dkg tönkölybúzaliszt
  • 3 dl író
  • 1 db tojás
  • 1 csipet chili
  • 2 kávéskanál só
  • 1 teáskanál garam masala
  • 1 kávéskanál kurkuma
  • 1 kávéskanál sütőpor

Hús:
  • 30 dkg csirkemell filé
  • 4 dl napraforgó olaj (a sütéshez)

Elkészítése:

A tészta hozzávalóit keverőtálban habverővel elkevertem és betettem a hűtőbe pihenni 1 órára.
A csirkemellet keresztbe elszeleteltem vékony, 0,5 cm-es szeletekre, megsóztam, borsoztam.
Egy kisebb edényben olajat hevítettem és a forró olajban kis adagokban megsütöttem a sűrű tésztába mártogatott húsdarabkákat. Konyhai törlőn leitattam róla a felesleges olajat. Így is nagyon ízletesnek találtam.


Nincsenek megjegyzések: