Összes oldalmegjelenítés

2015. április 26., vasárnap

Cheddar sajtos magos keksz

A receptet a NoSalty oldalán találtam és első látásra megszerettem. Némi változtatással el is készítettem.


Hozzávalók:
  • 25 dkg extra finom liszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 teáskanál cukor
  • 2 teáskanál só
  • 2 ek fehér szezámmag
  • 2 ek fekete szezámmag
  • 2  ek lenmag
  • 2 ek rozspehely
  • 8 dkg cheddar sajt
  • 10 dkg vaj
  • 1.5 dl tejföl ( a recept vizet ad meg, de én itt nem hallgattam rá)

Elkészítése

Összekevertem a lisztet, a sütőporral, cukorral, sóval, magokkal és a reszelt sajttal.
Elmorzsoltam benne a hideg vajat, és tejfölt.
Fél órát hűtőszekrényben pihentettem, majd kb. fél cm vastagra nyújtottam, pogácsaszaggatóval kiszaggattam és sütinyomóval mintáztam.
180°C-ra előmelegített sütőben hőlégkeverésen, sütőpapírral bélelt tepsiben 12 perc alatt ropogósra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések: