Összes oldalmegjelenítés

2015. augusztus 8., szombat

Fügemustár

Valahol, - talán éppen a Nosaltyn olvastam ezt az ötletet és nagyon jónak találtam. Olyan chutney-s, kiváló sült húsok mellé. 


Mivel az én füge csemetéim, amiket tavaly és az idén ültettem, még nagyon tanulók, ezért a szomszéd ház előtti hatalmas fügebokorról csenek néha pár érett fügét. Mint most is ezt a négyet, amiből a szósz készült. 


Hozzávalók: 

  • 20 dkg füge
  • 6 dkg gyümölcscukor
  • 7 dkg magos mustár
  • 1/2 kk tarkabors
  • 1 ek friss citromlé
  • 1 tk agar-agar


Elkészítése:

Minden hozzávalót késes robotgépbe mértem, összeturmixoltam és rottyanásig felforraltam egy tapadásmentes lábasba, majd azonnal kisterilizált üvegbe töltöttem. 
Ami nem fért az üvegbe, az fért az egyben sütőben sütött zsenge csirkemellre. 


Nincsenek megjegyzések: