Összes oldalmegjelenítés

2015. szeptember 20., vasárnap

Sült paprikakrémleves

Egy nagyon gyorsan elkészíthető, igen finom krémleves. 


Hozzávalók:

  • 3 kápia paprika
  • 5-6 olajban eltett aszalt paradicsom
  • egy kisebb zellerlevél
  • 2 ek sült hagyma (Lidl/Aldi)
  • 40 dkg-os hámozott paradicsomkonzerv
  • 6 dl zöldség alaplé
  • 1 csipet kasmíri chili (ami állítólag nem nagyon csíp, persze ez attól is függ, ki állapítja ezt meg)


Elkészítése:

A paprikákat nyílt lángon, vagy sütőben 200 fokon addig sütjük, míg a héjuk megfeketedik (én nem pazaroltam, betettem a kis tálba a sülő kenyér mellé). Mikor kivettem, letakartam 10 percre fóliával, mert így könnyen lehúzható lesz a héja. Innen felgyorsulnak az események. Egy lábasba tettem a kimagozott, héjától, szárától megfosztott paprikahúst és minden egyebet is és 10 perc alatt összeforraltam, majd botmixerrel pürésítettem. Tálalásnál tejszín, tejföl, olívaolaj, stb. mehet rá.

Nincsenek megjegyzések: