Összes oldalmegjelenítés

2016. március 7., hétfő

Rántott csirkemell olaszosan

Ezt a receptet fél szemmel láttam egy általam nem kedvelt szakácstól a TV-ben, de mivel rántott csibemell volt nálunk az ebéd és maradt belőle. kipróbáltam a receptet. Mindent beletettem, amit otthon találtam. Most nem volt kedvem sokat pepecselni.
Innen üzenem kedves  barátnémnak, - aki biztosan tudni fogja, hogy neki szól,- hogy ehhez nem kellett sok hozzávaló. Viszont gyorsan elkészült és finom lett, különleges.


Hozzávalók: 1 fő részére

  • 10 dkg csirkemellfilé
  • só, tojás, liszt, prézli (eddig ez egy rántott csirke)
  • 2 ek ajvár (mindig tartok otthon, mert szeretek vele ízesíteni)
  • 1 ek ketchup
  • 2 ek reszelt parmezán (de lehet más zsíros sajt is)


Elkészítése:
A csirkét kirántottam. A tetejére kentem egy kanálnyi ajvárt és ráreszeltem a sajtot. A tányér alján elkevertem egy kanál ajvárt egy kanál ketchuppal (az eredeti receptben paradicsomszósz szerepelt), erre ráültettem a sütőben grillen megpirított húst és jól megettem. Tökéletesen jól laktam vele mindenféle egyéb köret nélkül. 

Nincsenek megjegyzések: