Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 30., vasárnap

Meghívom Hestont reggelire

Nagyképűen hangzik a kijelentés, de legalább is ihletet adott ez az általam igen nagyra becsült 3 Michelin-csillagos  brit  séf, Heston Blumenthal, miként olyan ételeket készít, hogy azt hihetjük egy bizonyos étel, közben még sem az, aminek véljük. Egész napját avval tölti a Kövér Kacsában, hogy meghökkentő dolgokat agyal ki a gasztronómia terén. 
Csak véletlenül villant be, hogy olyasmit látok, amit ő is szokott készíteni.
Történt pedig, hogy a tésztaszínezés kötötte le a szabadnapomat. Épp egy bordó-sárga csíkozásút állítottam elő és amikor láttam mi jön ki a tésztanyújtóból, nekem azonnal egy finom, ámde kevésbé diétás húsféleség jutott eszembe. Mivel úgyis felraktam egy nagy fazék vizet tésztát főzni, naná, hogy beledobtam két csíkot megfőzni, mert izgatott, milyen lesz, ha kifő, lemegy-e bacon-nek. Fotózni még tanulom kell, mert nem vagyok benne túl sikeres. Néha szerencsém van, de sokszor nem. Ez sem a legsikerültebb darabok közé tartozik, de a lényeg talán lejön róla.

Ham and eggs:


Hamarosan nekiülök leírni tésztaszínezési viszontagságaimat, de most inkább amerikai focimeccset nézek, mert sunday night football van.

Nincsenek megjegyzések: