Összes oldalmegjelenítés

2012. október 24., szerda

Csokis kókuszos muffin

Esti szösszenet fiamnak, aki nem akart semmit enni. Mérgemben odavágtam, találjon már ki valamit, bármit, azt megcsinálom.
"- Muffin?" - hangzott el az óvatos kérdés.
"-Jó!"- szólt a válasz, máris robogtam a konyha felé.
Fél óra múlva már toltam is az orra alá ...



Hozzávalók: 

  • 10 dkg kókuszreszelék
  • 150 ml finomliszt
  • 100 ml cukor
  • 50 ml szőlőmagolaj
  • 200 ml kókusztej
  • 2 tojás
  • 1 cs. sütőpor
  • 4 ek csokilencse
Begyújtottam a sütőt 180 fokra hőlégkeverésen. Az összes hozzávalót robotgéppel összekevertem, belekevertem 3-4 ek étcsokilencsét kanállal és már mértem is a formákba. Ez a kedvenc formám, pedig annyiféle van itthon, hogy bőven válogathatok, de mégis, a kuglóf forma mindig elvarázsol. Tehát betoltam a sütőbe és 25 perc múlva borogattam a tányérra őket. A kókusztejtől és a szőlőmagolajtól finom bársonyos lett a tészta.

Nincsenek megjegyzések: