Összes oldalmegjelenítés

2012. október 14., vasárnap

Szederkrémleves

Nem sok időm volt az ebédre, mert reggeltől a F1-et néztem, későbbre pedig más elfoglaltságom volt. A fogadásom nem jött be, mivel Alonsora tettünk egy szerény összeget,- mindig kisorsoljuk, ki lesz a  győztes. Eddig 75 %-ban bejött férjem ötlete.) ,- ezért csak egy gyors ebédet dobtam össze. Minden fogás elkészítése néhány percig tartott, amit ugye nem nevezhetünk nagy vasárnapi főzésnek.

Hozzávalók 4 személyre:
35 dkg szeder
6 dl víz
5 ek barna cukor
1 ek citromlé
1 ek gránátalma szirup
1 kk citruspor
1 tk őrölt fahéj
1 csipet őrölt szegfűszeg
1 dl tejszín
1/2 csomag főzős vaníliás pudingpor

Tálaláshoz:
tejszínhab spray
gránátalmamagok

A szedret a cukros vízzel feltettem forrni, beleszórtam a fűszereket, szirupot, citromlevet, felforraltam. Amint felforrt, levettem a tűzről, botmixerrel turmixoltam, visszatettem a tűzre és mikor felforrt a tejszín-pudingpor keverékével besűrítettem.
Míg hűtöttem, összedobtam ezt a tenger gyümölcseit.
Ennél gyorsabb ebédet ritkán dobok össze, pedig nagyon sok "negyed órás" receptem van arra az esetre, ha idő szűkében lennék, ami gyakran előfordul velem.

Nincsenek megjegyzések: