Összes oldalmegjelenítés

2012. november 4., vasárnap

Csirke fajitas

A fiam villám vacsorája. Meccset nézünk délután 1 óra óta, így a főzésre csekély idő marad, ha nem akarok lemaradni róluk. Márpedig nem akarok. Ezért már előre gondolkodtam és az ebédnél félre tettem egy fél csirkemellet, amit vékony csíkokra vágtam és bepácoltam fajitas fűszerrel (összetevők: só, fahéj, csillagánizs, szegfűszeg, édeskömény, bors, koriandermag, korianderlevél, fokhagyma).

Hozzávalók: 
  • fél csirkemellfilé
  • fahitas fűszerkeverék
  • 2 kisebb paradicsom
  • néhány salátalevél
  • 6 dkg reszelt sajt
  • 4 tortilla lap
  • Guacamoléhoz: 
  • 1 érett avokádó
  • 3-4 ek tejföl
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1/2 kk bors

Elkészítése:
Egy kanál olajon a csirkecsíkokat 2 perc alatt átsütöttem. Ez alatt a tortilla lapokat átmelegítettem a mikróban. A kiterített tortilla lapra salátalevelet fektettem, arra a paradicsomszeleteket, tetejébe a sült húsdarabokat, majd a guacamole, végül a reszelt sajt következik. 

Legvégül feltekertem, mint egy palacsintát és már ehettük is.

Nincsenek megjegyzések: