Összes oldalmegjelenítés

2012. november 13., kedd

Grillezett ananászos csirkemell, avagy tüzokádó ebéd

Megint egy villám recept. Na ebből jó sokat tudok, mert mindig futok és soha nem érek rá. Tehát a felszeletelt csirkemellfilét vékonyan megolajoztam, borsoztam és megszórtam egy kevés spagetti vesuviana fűszerkeverékkel (chili, fokhagyma, hagyma, só, oregánó, kakukkfű), hűtőbe tettem 3 órára. Az ananászt megpucoltam, hosszában kb. 1/2 cm vékony szeletekre vágtam, vékonyan ezt is megolajoztam és egyik oldalára füstölt paprikát, másikra kevés kasmíri chilit szórtam. Mikor eljött az ideje, hogy kisüssem a húst, elővettem és mindkét oldalát grillserpenyőben 2-2 percig sütöttem. Utána ugyanebben a serpenyőben megsütöttem gyümölcsöt, az ananász szeleteket is. Mindehhez főtt burgonyát tálaltam, amit kevés petrezselymes vajon megfuttattam.



Megvettem ezt a kasmíri chilit, melyről nem tudtam, hogy annyira erős, hogy lángolt tőle mindenünk. De azért használom majd, mert igen ízletes.

Nincsenek megjegyzések: