Összes oldalmegjelenítés

2012. november 26., hétfő

Ham & eggs tésztakosárban

Gyors vacsorára gondoltam, ami jópofa, finom, nem kell vele sokat bíbelődni. Ehhez volt a hűtőmben előre kinyújtott, lapokra vágott leveles tészta, vékony szeletekre vágott angolszalonna és bacon, tojás. Másra nem is volt szükség.
A leveles tésztalapot ketté vágtam, evvel pont ki tudtam bélelni egy -egy muffin formát. Elővettem egy csík bacont, ollóval középen kettévágtam, kereszt alakban kibéleltem a tésztát belülről. Amikor fogyóban volt, akkor egy bacon-egy angolszalonna csíkot tettem bele. Minden formába beleütöttem egy tojást, amit megborsoztam és már toltam is a 160 fokosra előmelegített sütőbe és hőlégkeverésen 25 perc alatt megsütöttem. Nagyszerű vacsora volt. Persze lehet minden egyébbel is cifrázni, de nekünk ez így tökéletes volt.


Nincsenek megjegyzések: