Összes oldalmegjelenítés

2012. december 12., szerda

Borsos - mustáros tarja

Mindig csak a rohanás. Frissen vásároltam jó fél kiló tarját. Este elszabdaltam 3 vaskos szeletre, bekentem olajjal, borsoztam, bekentem mindkét oldalát mustárral és egy kis chili pelyhet is szórtam rá, majd egy éjszakára a hűtőbe tettem lefóliázva. Reggel csak betettem egy tepsibe, alá öntöttem 2 ek olajat, letakartam alufóliával és betoltam a 150 fokos sütőbe hőlégkeverésen. Gyorsan megsikáltam 6-7 db közepes krumplit. elvágtam félbe, egy sütőtálba tettem őket, sóztam, borsoztam , rámorzsoltam egy ág rozmaring levelet és 4-5 ág kakukkfüvet, majd a tetejére reszeltem 10 dkg Pannónia sajtot. Szintén fóliával takartam le és a húsos tepsi mellé toltam. Kb. fél órát sütöttem fólia alatt, aztán a fóliát levéve 10 perc alatt pirosra pirítottam. Egyszerűen isteni étek a maga egyszerűségével.





Szinte semmi munkával ismét sikerült nagyszerű ebédet készítenem.

Nincsenek megjegyzések: