Összes oldalmegjelenítés

2012. december 9., vasárnap

Provance-i csirkemell gombával

Ebédre libamájat sütöttem almával, de mivel a fiam nem szereti, ezért neki külön készítettem ebédet. Szerencsére csak néhány perc plusz munkával sikerült elkészítenem. Olvastam, hogyan kell provance-i fűszerkeveréket készíteni és mivel elfogyott az otthoni adag, de minden kellékem volt otthon hozzá, hát nekiláttam, s ízíben ki is próbáltam.

Hozzávalók a fűszerkeverékhez:
  • 1 ek szárított bazsalikom
  • 1 ek szárított majoránna
  • 1 ek borsikafű
  • 1 ek kakukkfű
  • 2 ek narancshéj
  • 1 morzsolt babérlevél
  • 1 ek levendula
  • 1 ek édeskömény

Összekevertem a fűszereket, a húst beolajoztam, sóztam, borsoztam, beszórtam a fűszerkeverékkel és fél órára a hűtőbe tettem érni. A libamáj kisütése után ezt dobtam a serpenyőbe. Mindkét oldalát sütöttem 2-2 percig és készen is volt az ebéd. Mellé dobtam néhány barna csiperke fejet is. Krumplipürével és egy ág friss kakukkfűvel tálaltam. Hamarabb elfogyott, mint ahogyan ezt a néhány sort leírtam.


Nincsenek megjegyzések: