Összes oldalmegjelenítés

2012. december 8., szombat

Zöldségsaláta

Összevásároltam sokféle zöldséget, hogy kicsit diétázzak és a télen kellő vitaminnal lássam el kis családomat
Volt ebben minden:
  • 10 dkg szárzeller
  • 25 dkg fehér káposzta
  • 15 dkg uborka
  • 1 nagyobb répa
  • fél fej saláta
  • 3 marék rukkola
  • 1 marék sótlan mogyoró
  • Dresszing:
  • 2 ek szőlőmagolaj
  • nagy csipet só
  • 1 ek méz
  • 1 tk dijoni magos mustár
  • frissen őrölt bors
  • 1 citrom leve és reszelt héja
  • 4 ág kakukkfű
  • 2 marék szőlő
A zöldségeket felaprítottam robotgéppel, egy nagy tálba halmoztam, sóztam, borsoztam, rászórtam a kakukkfű leveleket. A dresszinget kikevertem habverővel és meglocsoltam vele a salátát. Tetejére mogyorót és szőlőt dobáltam. Nem baj, ha karácsony előtt egy kicsit diétázunk, hogy aztán bűntelenül (gondoljuk mi) faljuk fel a sok finomságot.


Nincsenek megjegyzések: