Összes oldalmegjelenítés

2012. december 29., szombat

Sajtos borjúszelet

Olyan ebédet szerettem volna, ami nem hétköznapi, de a fiam is megeszi, sőt ízlik is neki. Nála a rántott hús mindig nyerő (valahonnan örökölte). Ezért kicsit kutakodtam és Donna Hay oldalán találtam ezt a receptet. A szakácsnő híresen egyszerű ételeket készít, nem bonyolítja a főzést.


Hozzávalók:

  • 50 dkg borjú steak (2 szelet) kiklopfolva 1 cm vastagra
  • 10 dkg friss zsemlemorzsa a a krumplis-rozsos tönkölykenyér beléből
  • 10 dkg mozarella
  • 1 tojás
  • 5 dkg liszt
  • frissen őrölt bors
  • kevés napraforgó olaj a sütéshez
  • 50 dkg kifli burgonya
  • 10 dkg koktél paradicsom
  • 6-7 dkg reszelt parmezán sajt



Elkészítése:
A burgonyát sós vízben megfőztem, meghámoztam. A steaket sóztam, borsoztam, kicsit klopfolóval megveregettem. Lisztbe, tojásba, házi morzsába forgattam, kevés forró olajban mindkét oldalát arany-barnára sütöttem. A rántott szeletet tepsibe tettem, köré szórtam a megfőtt burgonyát. Melléjük dugtam egy fürt koktél paradicsomot is. A rántott szelet tetejére mozarella sajt szeleteket fektettem, a krumplit beborítottam reszelt parmezán sajttal és 5 percre 160 fokon a grill alá toltam, hogy a sajt megolvadjon. 
Viszonylag gyorsan elkészíthető, tartalmas, nagyon finom ebéd volt. Utána nem is esett jól megmozdulni.

Nincsenek megjegyzések: