Összes oldalmegjelenítés

2013. január 7., hétfő

Áfonyás sült csirke

Ez egyike a kevés munkával elkészíthető finomságoknak. Annyira egyszerű az elkészítése. Ilyen ételt választok, amikor nincs időm főzni.


Hozzávalók 3 személyre:

  • 3 egész csirkecomb
  • 2-3 ek olaj

Töltelék:

  • 10 dkg vaj
  • 10 dkg aszalt vörös áfonya
  • 1 ek tárkonylevél
  • 1 kk só
  • 1/2  kk bors
  • 1 -2 ek snidling 


Elkészítése:

A töltelék hozzávalóit késes aprítóban kicsit összevágtam, de csak kicsit, hogy ne massza legyen, hanem darabos maradjon. Mindezt a csirke fellazított bőre alá tömködtem. Kicsit sóztam, borsoztam és fóliával letakart tepsiben 160 fokon, hőlégkeverésen sütöttem fél órát, aztán a fóliát levéve még pirítottam 10-15 percet. A tepsibe mellé dugtam néhány szem megtisztított, felcikkezett burgonyát, amit sóztam, borsoztam, rácsavartam egy fél citrom levét, ráreszeltem a héját, néhány ág kakukkfű leveleivel megszórva elpironkodtak a combok mellett. Így spóroltam edényt, energiát. A keveredő ízek pedig csak javára váltak az ételnek.

Nincsenek megjegyzések: