Összes oldalmegjelenítés

2013. február 9., szombat

Pirítósban sült tojás

Öt perces reggeli, villás reggeli, vacsora.

Hozzávalók: 

  • 2 szelet kenyér 
  • 2 nagy tojás
  • 1 ek olíva olaj
  • 5 dkg vaj
  • 5 dkg bébi spenót
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2-3 vékony szelet bacon


Elkészítése:

A bacon szeleteket ropogósra sütöttem. Ugyanabban a serpenyőben olajon megolvasztottam a vajat, felforrósítottam, beleszórtam a vékony szeletekre vágott fokhagymát. A kenyerek belét kivájtam pogácsa szaggatóval és a vajon megpirítottam a kenyér egyik oldalát (a kivágott kenyér korongokat is), majd megfordítottam a szeletet, a lyukba ütöttem egy tojást, kicsit sóztam, borsoztam, letakartam fedővel, hogy a tojás átsüljön, csak a sárgája maradjon folyós. Miután megsült, a szeleteket kivettem és a sülő fokhagymára rádobtam a bébi spenótot. Megborsoztam és már szedtem is a tányérra. 


Nincsenek megjegyzések: