Összes oldalmegjelenítés

2013. május 5., vasárnap

Egyszemélyes vacsora

Itt vagyok magamban és szerencsére ma két linzertortát is sütöttem, amiből maradt egy kevéske, kis maroknyi tészta. Nem volt szívem kidobni és nem is fért már több  a linzerek tetejére, így elővettem az újonnan vásárolt mini pite formát és belenyomkodtam a tésztát. Szerencsére nem volt nagyon édes, éppen csak jelzés értékkel, hiszen az édes lekvárhoz nem volt szükség édes tésztára.
Szóval rásimítottam egy kis sajtot, rátekertem egy szép sovány, vékony szelet füstölt paraszt sonkát, néhány rozmaring levelet, pár diót és a 170 fokos sütőbe dugtam hőlégkeverésen negyed órára. Éppen elég volt vacsorára. Kellemesen kavarogtak a különböző ízek, harmonikusan kiegészítve egymást.





Hozzávalók: 

  • 10 dkg linzertészta
  • 5 dkg krémsajt
  • 1 szelet füstölt parasztsonka
  • 4 fél dió
  • néhány rozmaringlevél

Nincsenek megjegyzések: