Összes oldalmegjelenítés

2013. június 30., vasárnap

Epres muffin

Na ez valóban egyszerű, de felteszem, mert nagyon ízlett a fiamnak. Sok csavar nincs benne, de a szokásos joghurt helyett kókusztejet  tettem a tésztába, mert éppen az okra curryből maradt egy fél dobozzal. Hihetetlen lágy lett ettől a tésztája.


Hozzávalók: 

A tésztához:
  • 100 g lágy vaj
  • 200 ml kókusztej
  • 100 g nádcukor
  • 250 g liszt
  • 1/2 citrom leve és reszelt héja
  • 1 tk vaníliakivonat
  • 1 tk sütőpor
  • csipet szódabikarbóna
Tölteni:
  • 6 nagy szem eper

Elkészítése:

Az tészta összes hozzávalóját egy nagy tálba mértem és robot géppel homogénre kevertem, muffin formákba töltöttem (12 db lett belőle). Az epret feldaraboltam , vaníliás porcukorba hempergettem, a tésztába dugtam. 160 fokon, hőlégkeverésen 30 perc alatt megsütöttem. Az én kicsi fiam pedig mind megette.

Nincsenek megjegyzések: