Összes oldalmegjelenítés

2013. július 28., vasárnap

Csirkés pizza

 Fiamnak pizzát sütöttem újra. Szeretnék neki minél változatosabban főzni, így most csirkés pizzát sütöttem.






Hozzávalók: 32 cm-es pizzához

  • egy sült csirkemell
  • pizzatészta 17 dkg tönköly fehér lisztből
  • 1 ek olívaolaj
  • 2 ek pizzaszósz
  • 1 nagyobb paradicsom
  • 7-8 dkg felszeletelt Pannónia sajt
  • zöld fűszerek: kakukkfű, rozmaring, bazsalikom


Elkészítése:

A megkelt pizzatésztát enyhén lisztezett deszkán akkorára nyújtottam, mint a sütőforma és ráterítettem a pizzasütőlemezre. Megkentem olajjal, majd pizzaszósszal. Elterítettem rajta a felszeletelt sült csirkemellet, a paradicsomot és a sajtot. 250 fokra előmelegített sütőben hőlégkeverésen 10 perc alatt gőzben megsütöttem

Nincsenek megjegyzések: