Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 24., kedd

Felfut a szekerem (mondja az én Juci barátnőm)?

Nyertem egy könyvet Nigella Lawsontól, mert minden héten elkészítem az általa küldött receptet és visszaküldöm neki a képet a neki.
Evvel  nyertem az első héten.
Íme a második  ínycsiklandó recept.
Végre megérkezett a harmadik recept is. 
Folytatom, amíg csak kapom tőle a recepteket. Nagyon szeretem amit és ahogyan főz. Egyszerű, gyors, finom.

Minap egy kedves blogger társam  felajánlott egy két főre szóló lehetőséget a Kotányi Grill Kurzuson való részvételi lehetőséget a Gastropolis Főzőiskolában.  Már alig várom.
Ismerettségünk még a nyáron kezdődött, amikor is a Jar Platinum főzőverseny keretében egy főzőkurzust nyertünk Bereznay Tamással való főzéssre. Fergeteges este volt, nagyon élveztem a részvételt.
Három fogást készítettünk el: 
Kenyérbe töltött szűzérmét
Lestyános kecskesajt bundában málnaecetes salátával és
Katalán krémet
Jót főztünk, jót ettünk, jókat mulattunk. Nagyszerű élmény volt. No itt találkoztam Dettivel, akivel végig együtt főztük az egész este menüit.
  
Ma jött az újabb hír:
Kedves Játékosunk!

Örömmel értesítjük, hogy tippje bekerült azon praktikák közé, melyekből az ALDI Háziasszonyok Nagykönyvének tartalma összeáll a szerkesztés után.
Mivel Ön is társszerző lett, a tipp beküldésekor Ön által is elfogadott Részvételi- és játékszabályzatnak megfelelően az elkészült kiadásban nevével és fotójával együtt szerepelni fog. Gratulálunk!

Üdvözlettel,

A Hab Advert Kft. csapata (Az ALDI Háziasszonyok Nagykönyve nyereményjáték szervezői)


Van még egy függőben levő ügyem, amit szintén be fogok mutatni, ha vége a sorozatnak.
Nem akarom fényezni magam, de olyan boldog vagyok, hogy azzal foglakozhatok és az hoz sikereket, amit nagyon is szeretek.

Nincsenek megjegyzések: