Összes oldalmegjelenítés

2013. október 23., szerda

Érkezik a Halloween

Próbából készítettem ezt a pudingot, de simán kínálhatnám Halloween-i desszertként.


Régóta izgat a tápióka puding, főleg mióta rendszeres nézője lettem a "Csengetett Mylord" című sorozatnak és megtudtam, hogy legjobbat ebből az édességből Mrs. Lipton készíti. Itt volt a kihívás. Ki a jobb, ő vagy én? Vettem az Ázsia boltban egy zacskó tápióka gyöngyöt, elolvastam az okosságokat az interneten és nekiláttam.

Hozzávalók:

  • 8 dkg tápióka gyöngy
  • 4 dl kókusztej
  • 8 dkg pálmacukor
  • 1 lime
  • 3 csepp zöld Wilton festék
  • gyümölcsök a díszítéshez (banán, lime, gránátalma, kókusz chips)


Elkészítése:

A tápióka gyöngyöt egy órára vízbe kell áztatni, hogy felpuhuljon mert nagyon  keményre préselt tápióka keményítő. Az áztatástól felpuhul valamennyire és aztán le kell szűrni és a pálmacukorral elkevert kókusztejben kell tovább főzni. Én egy fél órát főztem kis lángon folyamatosan kevergetve, mikor is kicsit kezdett feloldódni a keményítő és sok mindenre kezdett hasonlítani a fortyogó lé. Gondoltam elrejtem valamilyen szín mögé a kudarcom (mindenki azt írta, hogy szépen egyben maradnak a gyöngyök, csak átlátszóvá válnak). Talán nem volt bölcs a legnagyobb szemű gyöngyöt venni. A festéstől viszont egy egész más dologra kezdett emlékeztetni a massza. Itt beszüntettem a főzést. Eldöntött tény volt, hogy csakis Halloween-i környezetben fotózhatom le a "művet". Tekertem bele még egy fél lime levét, 3 pohárba mértem a dolgot és a tetejét gyümölcsökkel díszítettem. Az íze finom volt, de az állaga nem volt számomra annyira megnyerő. Hálás közönségem, a férjem fogyasztotta el nagy részét az édességnek. 

Nincsenek megjegyzések: