Összes oldalmegjelenítés

2013. november 9., szombat

Wasabis avokádós rák tésztával

Villámgyors ebédünk volt ez ma, mert nagyon lekötött a házi tésztagyártás. Egyébként meg muszáj volt kipróbálnom, hogy milyen lett a tészta , amit kiötlöttem újdonságként.

A tészta összetevői már ismertek, ezért az avokádós rákot írom le.



Hozzávalók: 
  • 250 g óriás garnélarák
  • 2 szál újhagyma
  • 1 ek szezám olaj
  • 1 tk wasabi paszta
  • 1 ek édes chiliszósz
  • 1/2 lime leve
  • 1 kk frissen őrölt fekete bors
  • 1 csipet só

  • 1 kk chilipehely
  • 1 érett avokádó
  • korianderlevél


Elkészítése:

Feltettem a tészta főzővizét felforralni és amikor már forrt, hozzáadtam egy evőkanál sót.
Az újhagymát kb 5 cm-es darabokra, majd juliene-re vágtam. Az olajat felforrósítottam, beledobtam a hagymacsíkokat, a wasabit, az édes chiliszószt, a rákokat és sóztam, megborsoztam. Rácsavartam a lime levét és erős tűzön addig sütöttem, míg a rákok éppen rózsaszínre váltottak. Elzártam a tüzet. 
A lobogó sós vízben a friss tésztát 2 perc alatt megfőztem, leszűrtem, leöblítettem, tálba tettem és nyakon öntöttem egy kanál szezámolajjal.
Tálalásnál a tésztára tettem a szétnyomkodott avokádót elkeverve egy kis lime levével, erre ültettem a rák ragut, megszórtam chilipehelyjel és korianderlevelekkel. 

Nincsenek megjegyzések: