Összes oldalmegjelenítés

2013. december 16., hétfő

Csirke fajitas

Csatótol ísteni hatalmas tortillákat kaptam, így gyorsan neki álltam fajitast készíteni. 



Elsőként egy egész csirkemellet fűszereztem be egy gyorsan összedobott fűszerkeverékkel, ami oregánóból, őrölt korianderből, füstölt és édes fűszerpaprikából, fokhagymából és olajból állt. Bedörzsöltem vele a csirkemelleket, lefóliázva hűtőbe tettem érni úgy három órára, de a legjobb egész éjszakán át pácolni benne a húst. A bepácolt húst sütőpapírba csomagoltam, melynek széleit behajtogatva egy borítékban süthettem a húst a 200 fokra előmelegített sütőben 15 percig. A papírban is pihentettem utána 10 percig, hogy ne száradjon ki, majd felszeleteltem.

Különböző zöldségeket csíkoztam fel: kaliforniai paprikát, jégsalátát, lila hagymát, ananászt.

Készítettem még különböző mártogatósokat:
guacamolet , vörösbabpürét  és paradicsom salsát is. A paradicsomot kettévágtam kikapartam egy kanállal a magjait és felkockáztam. Adtam hozzá felkockázott lila hagymát, sót, borsot, korianderzöldet, kis lime-ot.

Ezzel a sok finomsággal töltöttem meg az átsütött tortillákat. Hatalmasak voltak, mégis a fiam hármat is megevett belőle.

Nincsenek megjegyzések: