Összes oldalmegjelenítés

2013. december 29., vasárnap

Narancsos kivileves

Ezt a levest már többször megfőztem, de minden alkalommal másképpen ízesítettem. Stabil benne a kivi és az alma, a többi összetevő változó.


Hozzávalók:

  • 0,5 dl narancsszirup (1 narancs levéből, héjából és 5 dkg narancsvirágos porcukorból készült szirup maradéka, kb. fele)
  • 0,5 l víz
  • 2 közepes alma
  • 0,5 kg kivi
  • 2 ek gyümölcscukor
  • 1 tk fahéj
  • 2 dl habtejszín
  • 0,5 csomag vanília ízű pudingpor

Elkészítése:

Az almát megpucoltam, magházát kivágtam, feldaraboltam kisebb szeletekre, hogy hamar megfőjön. A kivit is meghámoztam, felszeleteltem és a vízzel a narancssziruppal , a cukorral és fahéjjal felforraltam. 2-3 percig főztem, majd hozzáadtam a tejszínben elkevert pudingport és avval sűrítettem be a levest. Utána botmixerrel összeturmixoltam és lehűtöttem. 
Tálalásnál a család többi tagjának kis tejszínhabbal, fahéjjal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések: