Összes oldalmegjelenítés

2013. december 29., vasárnap

Gyors sajtos süti a három Juciknak

Barátnőimet vártam egy fergeteges levendulás rozés-pezsgős-sütis trécselésre - a három Jucik (mert a második nevem Judit). A levendulás rozé nagyon egyszerűen készült. Egy pohár rozéba beleöntöttünk egy gyűszűnyi levendulaszirupot

Elkészült a sajtos süti, amit több formában is megsütöttem:


Készült levendulás keksz  

Glutén és laktózmentes süti    

Sajtos süti:

Hozzávalók:
  • 20 dkg tönköly fehér liszt
  • 10 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
  • 1 tojás
  • 15 dkg szoba hőmérsékletű vaj
  • 5 dkg ementáli sajt + 5 dkg a tetejére reszelve
  • 1 dl író
  • 1 tk só
Elkészítése: 

Mindent bedobáltam a robotgépbe és ő 1-2 perc alatt összegyúrta. A tésztát folpackba csomagolva egy éjszakára hűtőszekrénybe tettem. Másnap elővettem, enyhén lisztezett deszkán kinyújtottam 4 mm-re és különféle formákat szaggattam ki belőle. Sütőpapírral bélelt tepsibe fektettem. Vagy került rá sajt, vagy nem, de 170 fokon, hőlégkeverésen 12 perc alatt szép aranybarnára sültek.

Pl. ezt Csabi      barátomnak sütöttem:  
                                                                                                         

 
De készültek más formában is 


Azt gondolom mindannyian jól éreztük magunkat és máris várjuk a következő alkalmat.

Nincsenek megjegyzések: