Összes oldalmegjelenítés

2014. január 2., csütörtök

Gordon Ramsay szendvicse

Természetesen egy reggeli készülődésem közepette láttam meg a receptet és nem teketóriáztam sokáig, hogy elkészítsem-e. Osztatlan sikert aratott. Ebben is fel tudtam használni maradékokat és azokat az alapanyagokat, amiket én készítettem a napokban. 


Hozzávalók:


Tapenade:

  • 1 marék magozott fekete olívabogyó
  • 3-4 szardellafilé
  • 1/4 citrom leve és reszelt héja
  • 1 tk mustár
  • 1 ek kapribogyó
  • 1 gerezd fokhagyma
  • néhány kanál olívaolaj


Elkészítése:
A tapenade-hoz valókat mozsárban összezúztam, elkevertem.
A zsemle tetejét levágtam késsel, a belét kikapartam, hogy abba töltsek bele mindent. Belsejét kikentem tapenade-dal.


Kibéleltem sonkával, és arra fektettem a sült paprikát.

Erre került a salátalevél, az eredetiben bazsalikom (százszor jobb lett volna, ha nem hagy el) és az aszalt paradicsom a vele eltett kapribogyóval. Egy újabb sonkaszelettel lezártam a szendvicset. A tetejét is megkenhetjük belülről újra a tapenade-dal.




Nincsenek megjegyzések: