Összes oldalmegjelenítés

2014. január 21., kedd

Sajtfánk

NoSalty oldalán olvastam a receptet Dávid receptjét olvasva azonnal szerettem volna kipróbálni a receptet, tehát így is tettem.


Hozzávalók:

  • 2,5 dl tej
  • 10 dkg vaj
  • 15 dkg tönkölyliszt
  • 1 tk só
  • 1 csipet fehérbors
  • 4 nagy tojás
  • 10 dkg ementáli sajt reszelve


Elkészítése: 

A vajat a tejben felolvasztottam, hozzáadtam a sót, fehérborsot és a lisztet és felforraltam. A lángot kikapcsolva addig kevertem habverővel, míg elvált az edény falától. Ezután hagytam langyosra hűlni a masszát. Áttettem a robotgép keverőtáljába és elindítottam a gépet. Folyamatos keverés mellett darabonként adtam hozzá a tojásokat mindig jól kikeverve a tésztával. Végül belekevertem a reszelt sajtot is .
A tésztát habzsákba töltöttem és nagy diónyi halmokat nyomtam a sütőpapírral bélelt tepsibe. 
160 fokra előmelegített sütőben hőlégkeverésen 25 perc alatt aranybarnára sütöttem őket. 

Nincsenek megjegyzések: